6 pravidiel pre skvelé podujatie pre klientov
Podujatie pre klientov je skvelá príležitosť na prehĺbenie kontaktov, prezentáciu a propagáciu spoločnosti, či nadviazanie nových kontaktov a rozšírenie portfólia klientov. Či ste malá firma alebo korporácia, základné pravidlá sú rovnaké.
Nepodceňujte plánovanie
Základom je dobre sa pripraviť. Každé podujatie trvá len pár hodín, avšak jeho príprava zaberie niekoľkonásobne viac času. Ak začnete podujatie pripravovať v dostatočnom predstihu, určite vám dokonca pomôže znížiť rozpočet. Prípadne za ušetrené financie môžete pripraviť niečo špeciálne, čo by inak nebolo možné. Ak budete mať dostatočný čas na prípravu, určite dozrejú aj niektoré nadstavbové nápady a výsledok bude skvelý.
Zadajte si jasné ciele
Každé podujatie má nejaký zámer. Pre ilustráciu len pár príkladov: zintenzívniť kontakt s klientom, získať nových klientov, zozbierať financie pre charitu, propagovať nový produkt a mnohé iné. Je dôležité stanoviť si jasný zámer podujatia a počas príprav ho nestratiť zo zretele.
Porozumejte vášmu publiku
Obsah a štruktúra podujatia musí zodpovedať zloženiu vášho publika. Rockový koncert, prednáška o penzijných fondoch alebo karí nemusia byť vhodné na každé podujatie. Poznajte vášho klienta a pripravte pre neho vhodnú zábavu na odpovedajúcom mieste a s odpovedajúcim občerstvením.
Zamerajte sa na detaily
Dnes už skoro každá spoločnosť organizuje rôzne podujatia. Mnohé často trpia nedostatkom účastníkov a nízkou návštevnosťou. Myslite na to, že vaše podujatie musí byť dokonalé. A sú to aj detaily, ktoré vaše podujatie urobia zapamätateľným. Detaily vás odlíšia od konkurencie.
Prevezmite na seba rolu hostiteľa
Počas podujatia sa intenzívne venujte hosťom. Je to vaše podujatie, ktoré ste pripravili pre hostí. Je to vaša chvíľa, kedy máte zažiariť. Manažment ako aj obchodný team by mal byť v teréne a venovať sa hosťom.
Ponúknite úžasný zážitok
Vaši klienti musia z podujatia odchádzať so skvelým pocitom. Od ich príchodu na podujatie až po rozlúčku s hostiteľom a odchod z podujatia, všetko musí fungovať a byť do detailov naplánované. Ponúknite im skvelý zážitok s malým darčekom, ktorý im bude vaše podujatie pripomínať
Želám vám veľa šťastia pri príprave skvelých podujatí.